Vare som mangler i forsendelsen
Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig.
Send en e-post direkte til post@odegard-lakk.no Denne e-posten må inneholde følgende informasjon:
- Kundenummer
- Ordrenummer
- Varenummer eller navn på varen som mangler
Kundeservice vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rett opp eventuelle feil.
Mottatt feil vare
Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre / leveringsbekreftelsen, sender du en mail til post@odegard-lakk.no. Beskriv hva som er feil. Du vil motta en e-post som bekrefter feil-leveringen. Skriv ut bekreftelsen og legg den sammen med varen som skal sendes tilbake så vil vi bytte den så fort vi mottar den. Du vil så motta informasjon for hvordan problemet skal bli rettet så fort som mulig.
Vare skadet under transport
Hvis varen er skadet under transport, må du ta vare på emballasje samt produktene og levere dette på Posten hvor du får et skadeskjema som må fylles ut. Varene sendes så (sammen med skjema) til oss. Dette må gjøres for at ny vare skal bli sendt ut fra Keeperhanskerer.no da dette ikke er en mangel / reklamasjon ved produktet, men en skade oppstått under transport.
Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet.